KAM Redovisning: nowoczesna strona wizytówka dla Biura Księgowego

KAM Redovisning: nowoczesna strona wizytówka dla Biura Księgowego

Cele projektu

Stworzyliśmy użyteczną i w pełni responsywną stronę wizytówkę dla polsko-szwedzkiego biura księgowego KAM Redovisning. Po akceptacji projektu UX/UI, przeprowadziliśmy wdrożenie stronymigrację danych ze starego serwisu na nowy.

Nasz klient

Zaprojektowaliśmywdrożyliśmy nową stronę internetową dla firmy KAM Redovisning, działającej głównie na rynku szwedzkim i polskim. Skupiliśmy się na dostosowaniu projektu do obu grup klientów, tworząc wielojęzyczną witrynę dostępną w trzech językach: szwedzkim, polskim i angielskim.

Projekt UX

projektowaniu UX kluczowe było stworzenie krótkiej ścieżki konwersji prowadzącej do kontaktu. Zaprojektowaliśmy intuicyjną nawigację, ułatwiającą znalezienie informacji i usług. Formularze kontaktowe umieściliśmy w strategicznych miejscach, a opcja „Zapytaj” w menu zapewnia szybki dostęp do wysłania zapytania z każdej podstrony. Celem było maksymalne uproszczenie procesu kontaktu i zwiększenie efektywności konwersji.

Prezentacja usług

Podstrona z ofertą usług księgowych jest kluczowym elementem konwersji. Połączyliśmy użyteczność z estetycznym designem. Najechaniu kursorem na etykietę z nazwą usługi, rozwija się ona, prezentując skrócony opis zachęcający do kliknięcia i zapoznania się ze szczegółami.

Łatwy kontakt

Klienci, którzy potrzebują szybkiego kontaktu, mają do dyspozycji opcję “Zapytaj” w górnym menu. To skraca ścieżkę konwersji do dwóch kroków – wystarczy przejść do zakładki “Zapytaj” i wypełnić formularz. Dodatkowo, dla preferujących kontakt telefoniczny, dodaliśmy opcję wybrania numeru firmy z poziomu podstron usługowych.

Sekcja wyróżnienia

Podstrona “Wyróżnienia” prezentuje nagrody i certyfikaty, budując wiarygodność i pozycję eksperta w branży. Na górze znajdują się najważniejsze certyfikaty i autoryzacje, a poniżej interaktywna galeria osiągnięć. Po najechaniu kursorem na panel, pojawiają się dodatkowe informacje o wyróżnieniu.

Katalog

Przygotowaliśmy katalog prezentujący ofertę firmy, dbając o czytelność treści. Na pierwszych stronach umieściliśmy informacje o firmie i certyfikaty. Katalog jest dostępny w formacie PDF, dostosowanym do druku i zoptymalizowanym pod kątem wyszukiwarek online. Może teraz funkcjonować jako materiał promocyjny marki i pomagać w pozyskiwaniu nowych klientów.

Podsumowanie:

1

opracowanie architektury informacjiprojektu UX, uwzględniając potrzeby klienta i grupy docelowej

2

przygotowanie projektu UI zgodnego z wizerunkiem marki

3

wdrożenie strony wwwmigracja zasobów ze starego serwisu

Dziękujemy za wiadomość

Wkrótce skontaktujemy się z Tobą.