Globalny sklep internetowy Master of Covers z innowacyjnymi konfiguratorami

Globalny sklep internetowy Master of Covers

Angażująca sekcja startowa

Nasza koncepcja strony startowej opiera się na zaangażowaniu użytkownika od momentu wejścia. W centralnym punkcie znajduje się intuicyjna wyszukiwarka modeli, umożliwiająca natychmiastowe rozpoczęcie poszukiwań. Aby dodatkowo ułatwić odkrywanie oferty i potencjalnie zwiększyć konwersję, zaimplementowaliśmy krótką listę najczęściej wyszukiwanych modeli.

Dedykowany moduł
zamawiania darmowych próbek

Wdrożyliśmy innowacyjny moduł zamawiania darmowych próbek tkanin, który umożliwia użytkownikom wygodne skompletowanie wybranych materiałów bez konieczności dodawania ich do koszyka. Ten funkcjonalny moduł może być zminimalizowany, nie zakłócając przeglądania strony, a użytkownik ma możliwość rozwinąć go w dowolnym momencie i wrócić do swojego wyboru próbek później.

Szybsze wyszukiwanie produktów

Zdajemy sobie sprawę, że klienci Master of Covers często dokładnie wiedzą, czego szukają – zazwyczaj są to pokrowce do konkretnych mebli. Dlatego skupiliśmy się na maksymalnym usprawnieniu procesu wyszukiwania. Wdrożone elementy mają na celu ułatwić i przyspieszyć znalezienie poszukiwanego produktu, eliminując potrzebę podejmowania decyzji zakupowych typowych dla standardowych zakupów online.

Optymalizacja ścieżki zakupowej

Zoptymalizowaliśmy ścieżkę zakupową, tworząc uproszczony checkout podzielony na trzy intuicyjne kroki. Takie rozwiązanie znacząco ułatwia i przyspiesza finalizację transakcji, ułatwiając klientom sfinalizowanie zamówienia.

Podsumowanie:

1

zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowany serwis e-commerce dla firmy z branży meblarskiej, z angażującą stroną startowąintuicyjną wyszukiwarką

2

przygotowaliśmy innowacyjny konfigurator darmowych próbek materiałów, umożliwiający użytkownikom łatwe zamówienie tkanin do wyboru

3

wprowadziliśmy intuicyjny konfigurator produktu, umożliwiający użytkownikom szybki dobór mebla i odpowiedniego obicia na jednym widoku

4

zoptymalizowaliśmy ścieżkę zakupową, tworząc uproszczony checkout podzielony na trzy kroki, co pozwala na łatwiejszą i szybszą finalizację transakcji oraz usprawniliśmy wyszukiwanie konkretnych produktów

Dziękujemy za wiadomość

Wkrótce skontaktujemy się z Tobą.